Onze openingstijden
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 21:00. Problemen met uw witgoed apparatuur? Neem telefonisch contact met ons op of vul het online afspraken formulier in. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren om een afspraak met u te maken.
De werkwijze van Teamwitgoed
Wist u dat u binnen enkele minuten al een afspraak kunt maken met Teamwitgoed? U vult simpelweg het online afsprakenformulier in en wij nemen telefonisch contact met u op. Uiteraard kunt u ons bereiken op 085-1304375.
Stap 1: Onze witgoed monteur komt bij u thuis
Stap 2: De witgoed monteur zal uw apparaat grondig diagnosticeren om te kijken wat het probleem is.
Stap 3: De monteur zal het apparaat proberen te repareren, als daar onderdelen voor nodig zijn zal dit met u besproken worden.
Stap 4: De reparateur begint aan de reparatie, natuurlijk gebeurt alles vooraf met u in overleg.
Stap 5: Nadat het apparaat gerepareerd is kunt u per PIN of contact betalen bij onze reparateur.
Stap 6: U ontvangt netjes een bon en een garantiebewijs (tevens ook uw bon).
Toch nog vragen over onze werkwijze? Bel ons direct!
Wie zijn de monteurs en worden deze gescreend?
Uiteraard vinden wij het belangrijk dat er echte experts bij u op locatie komen, wij screenen onze witgoed monteurs grondig en kunnen met trots vertellen dat onze monteurs altijd vakkundig en zorgvuldig te werk gaan.
Tarieven
Maakt u een afspraak met ons? Dan is het goed om te weten dat wij werken met een vast tarief van 69 euro. Hier zit 15 minuten reparatietijd bij inbegrepen, we rekenen geen voorrijkosten. Als de monteurs langer dan 15 minuten reparatietijd nodig heeft dan betaald u 24,50 per 15 minuten. Dit is exclusief gebruikte onderdelen, wel kunnen we u vertellen dat alles met u in overleg gebeurd.
Mocht u de beslissing nemen om het apparaat toch niet te laten repareren na het vaststellen van de storing betaald u alsnog 69 euro voor de diagnose, ook als de monteur de storing in enkele minuten heeft vastgesteld.
Is er ook een spoedservice?
Heeft u zo snel mogelijk een monteur nodig? Neem direct contact met ons op voor de mogelijkheden. Vaak kunnen wij toch wat voor u betekenen.
Klopt het dat jullie geen voorrijkosten rekenen?
Dat klopt zeker, wij rekenen geen voorrijkosten. – waar u wel voor betaald is de storingsdiagnose. Andere reparateurs rekenen vaak voorrijkosten en ook nog eens extra kosten voor de storingsdiagnose.
Met de werkwijze die Teamwitgoed hanteert bent u hoe dan ook goedkoper uit.
De prijsopgave, is dat inclusief BTW?
Ja, de reparatiekosten die wij hanteren zijn inclusief BTW. tenzij anders aangegeven.
Hoe kan ik betalen?
Bij ons kunt u contant betalen of per PIN (onze monteurs hebben een mobiele pinapparaat bij zich). In overleg kunnen bedrijven eventueel op factuur betalen.
Vragen over de reparatie
Wie zijn de monteurs van Teamwitgoed?
Onze team bestaat uit echte witgoed reparateurs die een passie hebben voor het repareren van witgoed. Deze betrouwbare monteurs hebben vele jaren ervaring in het repareren van witgoed en vertrekken uw woning pas als uw apparaat gerepareerd is.
Wat is het werkgebied van Teamwitgoed?
Ons werkgebied is verspreid over heel Nederland, benieuwd waar wij werkzaam zijn? Bekijk hier ons werkgebied.
Worden er originele onderdelen gebruikt?
Bij alle reparaties die wij uitvoeren geven wij ook garantie, om sterk te staan met een goed garantiebeleid hebben wij sinds het start van ons bedrijf besloten om uitsluitend originele onderdelen te gebruiken. Dit zorgt voor een langere gebruiksduur en zorgt ervoor dat de kans op een nieuwe storing en/of defect minimaal is. Wij werken al meer dan 9 jaar samen met vele leveranciers en garanderen u de beste prijs.
Welke apparatuur kan er gerepareerd worden door Teamwitgoed?
Wij repareren wasmachines, vaatwassers, drogers en koelkasten. Toch een ander apparaat? Kleine kans dat wij deze toch repareren.
Neem contact met ons op, we proberen u zo goed mogelijk te helpen.
Typenummer of modelnummer van apparaat
Vaak kunt u het typenummer of het modelnummer vinden aan de binnenkant van de deur van uw witgoed apparaat.
Ik heb zo snel mogelijk een monteur nodig
Neemt u in de ochtend vroeg contact met ons op voor een reparatieafspraak? Dan kunnen wij vaak dezelfde dag nog langskomen.
Garantie
Als een van onze monteurs een onderdeel heeft vervangen dan geven wij daar 12 maanden garantie op. Zijn er geen onderdelen vervangen? Dan heeft u 3 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.
Over uw witgoed reparatie afspraak
Ik wil mijn afspraak annuleren.
Indien u een afspraak gemaakt heeft, is het niet meer mogelijk deze kosteloos te annuleren. Wilt u de afspraak alsnog annuleren? In dat geval komen er annuleringskosten bij. Zie hieronder onze annuleringsvoorwaarden:
– annuleren binnen 24 uur: 69 euro
– annuleren binnen 72 uur: 25 euro
Onze annuleringskosten gelden omdat wij zeker willen zijn van onze planning. Daarvoor hebben wij de garantie nodig dat de klussen doorgaan.
Tarieven voor zakelijke klanten
Een starttarief van 92,50 is wat wij rekenen voor zakelijke klanten. Ziekenhuizen, scholen en instanties vallen onder zakelijke klanten. Benieuwd naar de mogelijkheden of eventuele servicecontracten? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Niemand was op locatie, wat nu?
Wanneer onze monteur voor een gesloten deur (ook wel “no-show” genoemd) komt te staan zijn wij helaas genoodzaakt om de rekening (€69,-) toch naar u op te sturen.
Deze rekening ontvangt u van ons per post of per mail.
Overige
Ik wil mijn afspraak verzetten.
Uw afspraak verzetten? Dat is zeker mogelijk en daar zijn geen kosten aan verbonden. Neem contact op met onze klantenservice: 085-1304375.
Goed om te weten: Als uw afspraak op dezelfde dag staat kunt u deze niet kosteloos verzetten.
Ik heb een tip of opmerking over jullie werkwijze.
Dagelijks bespreken wij met onze monteurs wat wij kunnen verbeteren en zijn daarom altijd benieuwd naar uw feedback. Heeft u een opmerking of tip? Dan staan we daar zeker open voor!
Waar kan ik terecht met een klacht?
Sorry en nogmaals sorry, ook wij zijn mensen en kunnen fouten maken – we kunnen u garanderen dat uw klacht zorgvuldig en snel behandeld zal worden.
Onze monteurs zullen na het reparatiebezoek altijd een werkbon bij u achterlaten, op de werkbon (onderaan) staat hoe u uw klacht kunt indienen.
Wat gebeurt er met mijn privegegevens?
Ook wij zijn bewust van de nieuwe privacy wetgeving, wij nemen de privacy van onze opdrachtgevers dan ook altijd serieus. Uw privegegevens blijven prive en zullen ook altijd prive blijven.
WITGOED REPARATIE DOOR HEEL NEDERLAND!
100% Géén voorrijkosten.
Vriendelijke service.
7 dagen per week.
Laagste prijsgarantie.
100% Géén parkeerkosten.
Eerlijk advies.
15 jaar ervaring.
Flexibele werktijden.